Kundecase: Tandlægerne i Midtpunktet

Tandlægerne i Midtpunktet i Middelfart fik installeret Favoritkøb i efteråret 2020. Her fortæller klinikassistent Katja Jensen, hvordan de oplever Favoritkøb i deres klinik. 

Hvorfor valgte I Favoritkøb?
Vi startede op med Favoritkøb, fordi vi gerne ville have større overblik og for at lette varebestillingen.

Hvordan var opstartsprocessen?
Vi brugte to hele dage på at sætte Favoritkøb op, men Lotte og Pia fra Nordenta har hjulpet utrolig meget. De kom på klinikken og hjalp med at få alle varer ud af skabene og ned i de klare kasser, vi havde bestilt. De hjalp med at få varerne sat i system og med at påsætte varekort, så det har været en kæmpe hjælp.

Hvordan er det at bestille varer via Favoritkøb?
Det er blevet nemmere at bestille varer. Tidligere sad vi med en blok og skrev varenumrene ned. Varekortene gør det meget nemmere. Når vi tager den andensidste vare, går vi ud og bippe kortet, og så ved vi, at varen er lagt i kurven. Favoritkøb gør, at jeg ved præcis hvilke varer, jeg skal bestille, og det går rigtig godt

Hvilke fordele har Favoritkøb givet jer?
Det er ikke længere så tidskrævende at bestille varer, fordi jeg ikke skal sidde og lede efter varerne. Vi har også fået kæmpe overblik og system i tingene. Fx har vi fået et skab til endo, et skab til plast osv. Det havde vi ikke før, og det fungerer rigtig godt.

Vil du anbefale Favoritkøb til andre klinikker?
Jeg vil helt sikkert anbefale Favoritkøb. Man skal sætte god tid af til at komme i gang, men det har været det hele værd. Vi har fået meget bedre overblik over, hvor vi finder varerne og om vi mangler noget. Det betyder, at vi ikke løber tør.

Vil du også have skik på lageret med Nordenta Favoritkøb?

Udfyld formularen til højre, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.