IP-telefoni

Med IP-telefoni melder klinikken aldrig optaget, og du kan let koble opkaldet med relevante journaloplysninger.

IP-telefoni er en teknisk løsning, der giver patienten en merepersonlig og serviceorienteret betjening ved opkald til klinikken.

Fordi IP-telefonen er direkte integreret til journalsystemet, vises patientens navn og nummer på skærmen straks ved opkald, og klinikken har mulighed for at fremkalde relevante patientoplysninger under samtalen.

Systemet modtager alle opkald med en velkomsthilsen og ventefunktion – klinikken

Ipnordic

 melder således aldrig optaget. Det giver patienten en unik serviceoplevelse.

al dente benytter IP-telefoni fra ipnordic.

Vil du vide mere?

Ønsker du at vide mere om al dente? Så bestil en demonstration på din klinik. Det er gratis, uforpligtende og tager et par timer. Det foregår på din klinik, og alle kan være med.

Support

87 68 16 39 eller
43 58 44 39

Åbningstider

Mandag - fredag 7.30 - 15.00

Ved systemnedbrud

Mandag - torsdag 15.00 - 16.30
På tlf.: 87 68 16 16

Send os en sag