Software serviceaftale

Med software-serviceaftalen sikrer du, at din klinik har en velfungerende røntgensoftware, samt at der er en brugbar intern backup af dine røntgenbilleder i tilfælde af nedbrud.

Herunder kan du se, hvad der er inkluderet i en software-serviceaftale.

Teknisk support

Med software-serviceaftalen får du teknisk support på alt røntgen­software leveret af Nordenta. 
Derudover får du også fri adgang til fjernsupport.

Sundhedstjek ved opstart af aftalen 

For at give dig den største sikkerhed, foretager vi et sundhedstjek inden opstart af aftalen. Det indebærer, at vi kontrollerer din installation og intern backup – evt. via fjernsupport. På den måde kan vi hjælpe dig bedst muligt!

Kontrol af røntgensoftware på server

Vi tager kontrol af jeres røntgendatabaser og evt. tilhørende billedbibliotek. Samtidig foretager vi  kontrol af den interne røntgendatabases backup. 
Hvis I benytter alSecure gennem al dente, kan vi ligeledes tilbyde kontrol af jeres backup via overvågningsservice.

Opdateringsservice på klient

Vi tilbyder fri installation af klientsoftware på PC’er til sidst indkøbte programversion.

Aftalen inkluderer ikke

  • 3D-software og kamerasoftware.
  • Installation og flytning af server.