Favoritkøb FAQ

Her giver vi svar på de oftest stillede spørgsmål om Nordenta Favoritkøb. Du kan bl.a. blive klogere på, hvilke konkrete fordele, Favoritkøb kan give din klinik, hvordan du anvender det i din hverdag, og hvor let det er at komme i gang.

Hvorfor skal du bruge Favoritkøb?

Med Favoritkøb får I et godt overblik over jeres lager og varebeholdning. I vil opleve, at I får mindre lagerbinding, da varer ikke gemmer sig bag hinanden og dermed risikerer at løbe på holdbarhed. Hver vare har nu sin faste plads på lageret og står ikke flere steder på klinikken. Alle ved, hvor produktet skal placeres efter udpakning, føres ind på lageret og senere hentes ved forbrug. 
Man kan med tryghed være flere om at bestille varer samtidig med, at det samlede tidsforbrug på varebestilling minimeres. I kan scanne med flere forskellige iPhones – alle bestillinger bliver samlet i én kurv, og I undgår dermed dobbeltbestillinger.

Hvordan scanner vi varerne?

I kan til enhver tid ændre jeres varer og få nye labels tilsendt uden beregning. Varens pris er synlig i kurven. Har I brug for at ændre antal ved en enkelt bestilling, kan I nemt selv regulere op eller ned efter behov. Skal det ændres permanent, er vi klar til at hjælpe.

Kan vi ændre varer, antal og se prisen?

I kan til enhver tid ændre jeres varer og få nye labels

tilsendt uden beregning. Varens pris er synlig i kurven. Har I brug for at ændre antal ved en enkelt bestilling, kan I nemt selv regulere op eller ned efter behov. Skal det ændres permanent, er vi klar til at hjælpe.

Skal vi have SIM-kort eller abonnement?

I behøver hverken SIM-kort eller abonnement, det hele kører over WiFi.

Skal vi anskaffe os kasserne for at bruge Favoritkøb?

Nordenta tilbyder et bredt udvalg af klare kasser til Favoritkøb i alle størrelser. Men I behøver ikke at anvende kasserne i vores sortiment for at drage fordel af Favoritkøb. Har I allerede egnede kasser, kan I fint bruge dem. Vores erfaring er dog, at klare og gennemsigtige kasser gør det lettere at se varerne.

Hvornår skal vi bestille?

Med Favoritkøb er I sikre på altid at have det rette antal varer på lager, tilpasset jeres
aktuelle forbrug. I får et godt overblik og kan let se, hvornår det er tid til at bestille – ganske simpelt ved at mindsteantallet, der er markeret på varebestillingskortet, er nået - eller fordi

”forbrugskassen” er tom, og I er begyndt at tage fra ”lagerkassen”.

Du kan løbende justere det foruddefinerede antal i din bestilling, så det passer til  klinikkens aktuelle forbrug.

Hvad indeholder Favoritkøb?

Det fulde koncept indeholder formøde,  implementering, opstart, labels samt iPhone. Der er hverken løbende abonnement eller driftsomkostninger. 

Kan vi vente med at scanne varerne ved travlhed?

Ved travlhed på klinikken, kan man vente med at scanne varen. Man nøjes blot med
at tage varekortet, der lægges klar til senere scanning. Når varekortet er taget væk, kan
det øvrige personale se, at en kollega på klinikken allerede har taget aktion.

Er Favoritkøb for alle?

Ja! Favoritkøb kan implementeres på både store og mindre klinikker, da vi tilbyder forskellige løsninger alt afhængig af pladsen og de individuelle behov.

Vil du vide mere om dine fordele med Nordenta Favoritkøb?

Udfyld formularen til højre. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.